Prohlášení poplatníka

10.01.2015 16:56

Jaký já jsem poplatník a co pořád mám prohlašovat? Já jsem technolog a letos, zase jako v loňském roce, za mnou přišla účetní s úšklebkem, abych vyplnil Prohlášení. Tu krávu jsem loni sjezdil, že mi neuplatnila úroky z hypotéky. Musel jsem se o tom dozvědět až od známého na horách. A té "dámě" se podařilo ze mě udělat vola na poradě. Zdůraznila, že jsem blbý já. Že si to mám hlídat sám a ozvat se, když dochází ke změně.

Už mě ta brejlatá kráva opravdu zvedá tlak. Měla by mít speciální židli, aby se na ní bezpečně mohla usadit a mě, který má na starosti technologii firmy bude poučovat. Na stole teď leží růžový formulář a já ho nám vyplnit. Ale jak a kde? Samé odvolávky na paragrafy zákonů, které jsem v životě neviděl. Uplatňuji, nebo neuplatňuji. Jak to mám vědět, co je pro mě lepší? A co ty další kolonky a co je s tím školkovným? Narvali jsem tam peněz jako želez a teď nevím co s tím. Rozhodně za tou babou nepůjdu. Je to pod mou důstojnost. Ale na druhé straně - ne že bych byl lakomý, ale mám nechat státu peníze, které nemusím? To raději půjdu s prosíkem za tou babou. Ale to by vlastně znamenalo, že přiznávám, že ona je chtřejší než já. Je to prekérní situace a já vlastně nic nechci. Chci dělat svou práci a nenechat se otravovat nějakými formuláři. Asi půjdu na nějaké školení. Třeba 11.02.2014 do jednačky v Brně na Šumavskou. Tam to jasně vysvětlí, poradí a ještě bude sranda. Za těch pár kaček to stojí a baba ať si trhne nohou!