Odpověď na reklamaci

07.01.2015 16:24

Zdánlivě banální případ obyčejné reklamace produktu vyvolal překvapení, jaké tu ještě nebylo. Do případu se vložil sám šéf a napsal vyjádření, jímž se snažil reklamaci smést ze stolu jako neoprávněnou. 

Všechny podmínky pro oprávněnou reklamaci byly sice splněny, ale co kdyby se takto ušetřilo? Dělají to i některé pojišťovny a spoléhají na to, že pojištěnec nebude mít dost sil a chuti se dohadovat o svá práva.

Z obsahu dopisu bylo zřejmé, že pan jednatel je ambiciózní manažer vychovaný na sms zprávách a tak ho netrápilo používání "s" a "z", háčky a čárky a dokonce ani používání tvrdého a měkkého i/y.

Normálně by stačíilo tvrdě zaútočit a vymoci si své právo běžnou právní cestou a to bez větších obtíží. Ale neudělám to! Dopis od tohoto manažera je pro mne mnohem důležitější než pár korun, za zakoupený brak. Není třeba ani zveřejňovat jeho jméno a firmu. Zřejmě by se dotyčný ani nezastyděl. Je to prostě MANAŽER k pohledání. Může se vymlouvat na cokoliv, ale u mně ztratil vše co mohl. Příště nakoupím prostě jinde.